Szanowni Państwo,
nauczyciele przedszkoli i szkół
nauczyciele-doradcy metodyczni wraz z nauczycielami-konsultantami RODN „WOM” w Częstochowie przygotowali dla Państwa sieci współpracy i samokształcenia podejmujące temat realizacji zdalnego nauczania na poszczególnych poziomach edukacji i w zakresie wybranego przedmiotu nauczania.
Celem sieci jest wymiana doświadczeń, identyfikacja problemów i ich rozwiązanie, analiza przykładów dobrej praktyki, tworzenie bazy sprawdzonych zasobów edukacyjnych, poszerzanie kompetencji i zdobywanie nowych umiejętności w ramach realizacji zdalnego nauczania w przedszkolach i szkołach. Sieci mają charakter praktyczny.
Szkolenia będą realizowane zdalnie na platformie Moodle RODN „WOM” w Częstochowie.
Czas pracy sieci wynosi 4 tygodnie. Planowane rozpoczęcie pracy: 20 kwietnia 2020 r.
20 kwietnia 2020r. uczestnicy otrzymają drogą e-mailową loginy i hasła do wybranej sieci współpracy i samokształcenia.
Sieci współpracy i samokształcenia – oferta w PDF
Jak wypełnić kartę zgłoszenia: po przejściu na stronę karty zgłoszenia: https://kartazgloszenia.womczest.edu.pl/doradcy.php prosimy rozwinąć listę: „Formy doskonalenia”, „Przedmiot” i wybrać z niej docelową kartę zgłoszenia (np. Jak uczyć zdalnie biologii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli biologii szkół podstawowych). Kartę prosimy wypełnić online i kliknąć „wyślij”.
Uczestnicy sieci współpracy i samokształcenia otrzymają zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu.
Udział w pracy sieci jest bezpłatny.
OFERTA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA
l.p. |
tytuł sieci współpracy i samokształcenia |
nauczyciel-doradca metodyczny koordynujący pracę sieci |
adresaci szkolenia |
BIOLOGIA |
|||
1. | Jak uczyć zdalnie biologii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli biologii szkół podstawowych | Izabela Śledziona | nauczyciele biologii szkół podstawowych |
CHEMIA |
|||
2. | Jak uczyć zdalnie chemii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli chemii szkół podstawowych – grupa I | Olga Pląskowska- -Grądys |
nauczyciele chemii szkół podstawowych |
3. | Jak uczyć zdalnie chemii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli chemii szkół podstawowych – grupa II | Adam Makówka | nauczyciele chemii szkół podstawowych |
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA |
|||
4. | Jak uczyć zdalnie dziecko w młodszym wieku szkolnym? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – grupa I |
Iwona Kiełczykowska | nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej |
5. | Jak uczyć zdalnie dziecko w młodszym wieku szkolnym? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – grupa II |
Katarzyna Trelińska | nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej |
GEOGRAFIA |
|||
6. | Jak uczyć zdalnie geografii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli geografii szkół podstawowych | Justyna Klimczak | nauczyciele geografii szkół podstawowych |
7. | Jak uczyć zdalnie geografii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli geografii szkół ponadpodstawowych | Damian Włodarczyk | nauczyciele geografii szkół ponadpodstawowych |
HISTORIA |
|||
8. | Jak uczyć zdalnie historii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii szkół podstawowych – grupa I | dr Jarosław Durka | nauczyciele historii szkół podstawowych |
9. | Jak uczyć zdalnie historii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii szkół podstawowych i ponadpodstawowych – grupa II | Dorota Kawka | nauczyciele historii szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
10. | Jak uczyć zdalnie historii? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii szkół podstawowych – grupa III | Magdalena Lankamer-Bubacz | nauczyciele historii szkół podstawowych |
JĘZYK POLSKI |
|||
11. | Jak uczyć zdalnie języka polskiego? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych – grupa I | Agnieszka Frejlich | nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych |
12. | Jak uczyć zdalnie języka polskiego? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych – grupa II | Justyna Milejska- -Cień |
nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych |
13. | Jak uczyć zdalnie języka polskiego? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych – grupa III | Joanna Wójcik | nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych |
14. | Jak uczyć zdalnie języka polskiego? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych – grupa IV | Józef Żmudziński | nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych |
15. | Jak uczyć zdalnie języka polskiego? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego szkoły ponadpodstawowej– grupa V | Beata Gendek- -Barhoumi |
nauczyciele języka polskiego szkół ponadpodstawowych |
JĘZYK NIEMIECKI |
|||
16. | Jak uczyć zdalnie języka niemieckiego? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka niemieckiego szkół podstawowych | Katarzyna Pochwat | nauczyciele języka niemieckiego szkół podstawowych |
MUZYKA |
|||
17. | Jak uczyć zdalnie muzyki? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli muzyki szkół podstawowych | Izabela Witek | nauczyciele muzyki szkół podstawowych |
PRZEDMIOTY EKONOMICZNE |
|||
18. | Jak uczyć zdalnie przedmiotów ekonomicznych? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych | Renata Pruska | nauczyciele przedmiotów ekonomicznych |
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE |
|||
19. | Jak pracować zdalnie z dzieckiem w wieku przedszkolnym? Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego | Barbara Buczkowska–Staniec | nauczyciele wychowania przedszkolnego |