Proponujemy jednorazowe szkolenia rad pedagogicznych.
W celu zamówienia szkolenia prosimy o zgłoszenie online.
Szkolenia rad pedagogicznych są odpłatne.
tytuł szkolenia rady pedagogicznej | nauczyciele-konsultanci prowadzący szkolenie |
Język hejtu – nauczyciel i uczeń wobec przemocy słownej w rzeczywistości realnej i wirtualnej. Rozpoznawanie problemu, sposoby reagowania i zapobiegania | Agnieszka Grudzińska, Magdalena Sawicka |
Sztuka wystąpień publicznych a umiejętność opanowania stresu | Agnieszka Grudzińska, Magdalena Sawicka |
Vademecum skutecznej komunikacji – jak przygotować uczniów do funkcjonowania w dorosłym życiu | Agnieszka Grudzińska, Magdalena Sawicka |
Ewaluacja własnych zajęć metodami alternatywnymi do ankiety | Bożena Harasimowicz |
Ewaluacja własnych zajęć w zakresie motywowania uczniów do uczenia się | Bożena Harasimowicz |
Bezpieczeństwo w przedszkolu, szkole, placówce | Aleksandra Krawczyk |
Cyfrowe zagrożenia oraz uzależnienia dzieci i młodzieży. Zalecane działania profilaktyczne | Aleksandra Krawczyk, Jadwiga Mielczarek |
Jak rozbudzić kreatywność nauczyciela i ucznia? | Aleksandra Krawczyk, Elżbieta Straszak |
Pierwsza pomoc przedmedyczna | Aleksandra Krawczyk |
Działania arteterapeutyczne wspierające ucznia w sytuacji kryzysowej | Sylwia Kurcab, Urszula Mielczarek |
Innowacja, eksperyment pedagogiczny, program własny – aspekty prawne, teoretyczne i praktyczne | Sylwia Kurcab, Urszula Mielczarek, Aleksandra Krawczyk |
Motywacja. Jak wspierać ucznia w aktywnym uczeniu się? | Sylwia Kurcab |
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów i ich wpływ na sprawne funkcjonowanie w dorosłym życiu i na rynku pracy |
Sylwia Kurcab, Magdalena Sawicka |
Jak efektywnie wykorzystać e-zasoby i urządzenia mobilne (tablety, smartfony) na zajęciach edukacyjnych | Dorota Liberda, Marta Lipska, Monika Sikora, Katarzyna Wąsowicz |
Praca z uczniem zdolnym w formule stacjonarnej i zdalnej | Dorota Liberda, Agnieszka Grudzińska, Sylwia Kurcab, Aleksandra Krawczyk, Agnieszka Perczak |
Powrót do nauczania stacjonarnego – skuteczne aktywizowane uczniów i zespołów klasowych w procesie dydaktycznym | Dorota Liberda, Marta Lipska, Magdalena Sawicka |
Realizacja europejskich projektów edukacyjnych w ramach nauczania różnych przedmiotów | Dorota Liberda |
Szkolenie w języku niemieckim na wybrany temat realizowany w ramach projektów międzynarodowych | Dorota Liberda |
Survival English. Podstawy komunikacji w języku angielskim. Kurs dla rady pedagogicznej | Marta Lipska |
Szkolenie w języku angielskim z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach projektów międzynarodowych | Marta Lipska |
Tablica interaktywna jako narzędzie pracy nauczycieli, dzieci, uczniów | Marta Lipska, Dorota Liberda, Jadwiga Mielczarek, Monika Sikora |
Kształtowanie kompetencji kluczowych w pracy z małym dzieckiem | Jadwiga Mielczarek |
Metody diagnozowania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w kontekście gotowości szkolnej | Jadwiga Mielczarek |
Wspieranie samodzielności dziecka w wieku przedszkolnym | Jadwiga Mielczarek |
Integracja zespołu uczniowskiego gwarancją pozytywnego klimatu klasy | Urszula Mielczarek, Sylwia Kurcab |
Interpretacja opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej podstawą dostosowania wymagań edukacyjnych | Urszula Mielczarek |
Metody i formy pracy wspierające rozwój ucznia z trudnościami w nauce | Urszula Mielczarek |
Obserwacja pedagogiczna i organizacja pomocy psychologiczno- pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce | Urszula Mielczarek |
Wspomaganie rozwoju ucznia w kontekście jego indywidualnych potrzeb psychofizycznych | Urszula Mielczarek, Sylwia Kurcab |
Budowanie współpracy – ciekawe sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami |
Agnieszka Perczak, Aleksandra Krawczyk, Elżbieta Straszak,Katarzyna Wąsowicz |
Lekcje z wychowawcą – jak ciekawie realizować zajęcia z zespołem klasowym | Agnieszka Perczak, Aleksandra Krawczyk |
Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela | Agnieszka Perczak, Sylwia Kurcab |
Rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci, uczniów | Agnieszka Perczak, Aleksandra Krawczyk, Sylwia Kurcab, Jadwiga Mielczarek |
Tutoring szkolny jako koncepcja i metoda wsparcia rozwoju ucznia | Agnieszka Perczak |
Otwarte zasoby edukacyjne w nauczaniu różnych przedmiotów | Eugeniusz Romański |
Wybrane narzędzia pomiaru dydaktycznego | Eugeniusz Romański |
Wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników (ZPE) – zasoby i metodyka pracy | Eugeniusz Romański |
Działania w zakresie wsparcia wychowawczego i psychoprofilaktycznego środowiska szkolnego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią | Magdalena Sawicka, Urszula Mielczarek |
Przeciwdziałanie depresji u dzieci i młodzieży szkolnej. Zadania nauczyciela i wychowawcy | Magdalena Sawicka, Katarzyna Wąsowicz |
Rozpoznawanie i rozwijanie indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów | Magdalena Sawicka |
Zasady komunikacji z rodzicami uczniów | Magdalena Sawicka |
Zrozumieć ucznia. Kulturowe, językowe i psychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia w świecie mediów społecznościowych |
Magdalena Sawicka, Agnieszka Grudzińska, dr Artur Dąbrowski |
Platformy zdalnego nauczania (ZOOM, MS Teams, Google Meet, Moodle) | Monika Sikora |
Skuteczna promocja szkoły. Budowanie wizerunku i współpracy ze środowiskiem | Monika Sikora |
Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych (Genially, Padlet, Mentimeter, Edpuzzle, Biteable, Wordwall, Canva) | Monika Sikora, Katarzyna Wąsowicz |
Escape room, gry i grywalizacja w edukacji | Elżbieta Straszak, Aleksandra Krawczyk |
Jak rozmawiać z uczniami o dziedzictwie narodowym? Metody kształtowania postaw patriotycznych | Elżbieta Straszak, nauczyciele bibliotekarze PBP RODN „WOM” |
Jak rozmawiać z uczniami o wartościach? Kształtowanie postaw etycznych | Elżbieta Straszak, dr Artur Dąbrowski, Agnieszka Grudzińska |
Rozwijanie postaw kreatywności i myślenia projektowego (design thinking) wśród nauczycieli | Elżbieta Straszak, Aleksandra Krawczyk |
Kształtowanie kompetencji osobistych w zakresie dbałości o zdrowie – promocja aktywności fizycznej i prawidłowego odżywiania w środowisku przedszkolnym, szkolnym | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Profilaktyka otyłości wśród dzieci, młodzieży szkolnej | Katarzyna Wąsowicz, Jadwiga Mielczarek |
Przeciwdziałanie depresji u dzieci i młodzieży szkolnej. Zadania nauczyciela i wychowawcy | Katarzyna Wąsowicz, Magdalena Sawicka |
Dziecko, uczeń ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera w przedszkolu, szkole, placówce |
Aneta Żurek |
Organizacja i realizacja kształcenia specjalnego i pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole, placówce | Aneta Żurek |
Organizacja i realizacja kształcenia specjalnego w szkole, placówce specjalnej | Aneta Żurek |
Prawidłowe przeprowadzenie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka, ucznia, podstawą konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Aneta Żurek |
Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkimw szkole ogólnodostępnej | Aneta Żurek |
Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkole ogólnodostępnej | Aneta Żurek |